Hoe kunnen we je helpen?

Hoe wordt mijn slotfactuur berekend?

Ik verhuis

 

Wanneer je verhuist, vragen we je het energieovernamedocument in te vullen. Daarop moet je de laatste meterstanden vermelden voor je verhuis.

Krijgen we geen meterstanden van je door, dan baseren we die factuur op het verbruik dat door je distributienetbeheerder ingeschat wordt.

 

Ik stap over naar een andere leverancier

 

Wanneer je overstapt naar een andere energieleverancier, dan vraagt je distributienetbeheerder je om jouw meterstanden door te geven. Op basis van die meterstanden berekenen wij je exacte verbruik en maken we een slotfactuur op. Die factuur krijg je ten laatste 45 kalenderdagen nadat je jouw meterstanden doorgaf.

 

Krijgen we geen meterstanden van je door, dan baseren we die factuur op het verbruik dat door je distributienetbeheerder ingeschat wordt.

Is dit niet het antwoord dat je zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vind je daar meer uitleg.

Kreeg je nog steeds geen antwoord op je vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen je graag verder.