Hoe kunnen we je helpen?

Hulp nodig bij het inloggen op de nieuwe Mijn essent.be?

Normaal gezien heb je een activatiemail ontvangen met de vraag om je wachtwoord opnieuw in te stellen. In die e-mail klik je op ‘Kies je wachtwoord’ en volg de verdere stappen.

 

Let op: de link is geldig tot vrijdag 30 november om 18u00. Nadien krijg je enkel toegang tot Mijn essent.be door opnieuw te registreren.

 

Heb je geen activatiemail ontvangen? Check voor alle zekerheid ook je spamfolder of ga naar de loginpagina en klik op 'Stuur opnieuw de activatiemail'.  

Stuur-opnieuw-de-activatiemail.jpg

 

Ik heb nog geen Mijn essent.be-account. Wat moet ik doen?

 

Voor het aanmaken van je Mijn essent.be account, ga je naar de registratiepagina. Je houdt best de volgende zaken bij de hand:

 

  • De EAN-code van je energieaansluiting.
  • Je klantnummer.

 

Mijn Essent nieuwe account aanmaken

 

Is dit niet het antwoord dat je zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vind je daar meer uitleg.

Kreeg je nog steeds geen antwoord op je vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen je graag verder.