Hoe kunnen we u helpen?

Hoe wordt mijn slotfactuur berekend?

Ik verhuis

 

Wanneer u verhuist, vragen we u het energieovernamedocument in te vullen. Daarop moet u de laatste meterstanden vermelden voor u verhuist.

 

Krijgen we geen meterstanden van u door, dan baseren we die factuur op het verbruik dat door uw distributienetbeheerder ingeschat wordt.

 

Ik stap over naar een andere leverancier

 

Wanneer u overstapt naar een andere energieleverancier, dan vraagt uw distributienetbeheerder u om uw meterstanden door te geven. Op basis van die meterstanden berekenen wij uw exacte verbruik en maken we een slotfactuur op. Die factuur krijgt u ten laatste 45 kalenderdagen nadat u uw meterstanden doorgaf.

 

Krijgen we geen meterstanden van u door, dan baseren we die factuur op het verbruik dat door uw distributienetbeheerder ingeschat wordt.

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.