Hoe kunnen we u helpen?

Hulp nodig bij het inloggen op de nieuwe Mijn essent.be?

Ik had al een Mijn essent.be-account voor 16 oktober 2018

 

Vanaf 16 oktober staat de nieuwe Mijn essent.be online. Tussen 19 en 22 oktober sturen we u een e-mail met de vraag om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik in die e-mail op ‘Kies uw wachtwoord’ en volg de verdere stappen.

 

Hebt u deze e-mail niet ontvangen? Verstuur opnieuw een activatiemail via de loginpagina.

Gebruik het e-mailadres waarmee u vroeger toegang had tot de oude Mijn essent.be.

 

Tip: check ook even je spamfolder.

 

Mijn Essent stuur mij opnieuw de activatiemail

Ik heb nog nooit een Mijn essent.be-account gehad. Wat moet ik doen?

 

Voor het aanmaken van uw Mijn essent.be account, gaat u naar de registratiepagina. U houdt best de volgende zaken bij de hand:

 

  • De EAN-code van uw energieaansluiting.
  • Uw klantnummer.

 

Mijn Essent nieuwe account aanmaken

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.