Hoe kunnen we u helpen?

Kan ik mijn facturen op een ander moment laten toekomen?

U kunt het tijdstip waarop u uw voorschotfacturen ontvangt laten aanpassen door onze klantendienst. In de tabel hieronder vindt u de mogelijke factuur- en vervaldata waaruit u kunt kiezen. Neem telefonisch contact op via 02 302 20 00, of via ons online contactformulier.

 

Factuurdatum Vervaldatum
1e 18e
8e 25e
15e ±2e

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh.

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.