Hoe kunnen we u helpen?

Waarom heb ik een herinneringsbrief gekregen?

Wanneer u een herinneringsbrief of ingebrekestelling ontvangt van ons, heeft u nog een openstaand saldo staan van een of meerdere vervallen facturen. Aan de hand van deze brief herinneren we u aan dat openstaande bedrag. Wanneer u deze brief ontvangt, rekenen we u de administratieve kosten van die brief aan.

 

Het openstaande bedrag vindt u terug op het dashboard van onze online tool Mijn essent.be. Maak uw betaling zo snel mogelijk in orde, zo komt u niet voor verrassingen te staan.

 

Mijn Essent onbetaalde facturen

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.