Hoe kunnen we u helpen?

Wat moet ik doen als ik ga verhuizen en ik wil mijn energiecontract verderzetten?

Wanneer u verhuist en u wilt op uw nieuw adres uw energiecontract bij ons verderzetten, dan doorloopt u best de volgende stappen:

 

  1. U geeft uw verhuis snel en eenvoudig door via onze klantendienst op het nummer 02 302 20 00.
  2. U vult het energieovernamedocument in zodat we een slotfactuur voor uw oude adres kunnen opmaken.
  3. We sturen u een slotfactuur op voor uw oude adres. Uw energiecontract loopt gewoon verder op uw nieuw adres met dezelfde voordelen als in uw vorige woonst.

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.